Пікапи завжди вважалися нішевим продуктом. Тому й покупці цих машин все досвідченіші й прискіпливіші. Однак це не завадило Mitsubishi L200 стабільно залишатися в трійці лідерів. У 2015 році на ринок вийшов L200 нового покоління, який лише зміцнив позиції Mitsubishi Motors. Про переваги цього пікапа поговоримо далі.

Класична концепція в сучасному виконанні
Три варіанти кабіни в Mitsubishi, як і раніше, доступні. Наприклад, L200 оснащений тільки одним рядом сидінь, і ця версія називається Single Cab. Також можна придбати «полуторну» модель, яка має комерційний індекс Club Cab. Модифікація з двома рядами сидінь називається Double Cab.
Крім того, новий Triton стає значно більшим за свого попередника. Наприклад, колісна база більша на 130 міліметрів і досягає 3 130 мм. Габарити найпопулярнішої версії з подвійною кабіною та вбудованим приводом такі: довжина – 5360 мм (плюс 135 мм), ширина – 1930 мм (плюс 115 мм), висота – 1815 мм (плюс 40 мм).
Лобове скло отримало більш вертикальне положення, при цьому багато елементів стали масивнішими. Це стосується й ручок відчинення дверей, навіть кришки паливного бака, який, як і раніше, вміщує 75 літрів.
Міцність конструкції
У конструкції кузова нового Mitsubishi L200 https://mitsubishi-arma.com.ua/ut-l200 використовується надміцна сталь (до 1180 МПа на порогах та передніх дверях). Структура рами збережена, але саме шасі нове, виготовлене з міцнішої сталі та має збільшені секції ламелей (плюс 65%). Жорсткість рами збільшується приблизно на 40%, а міцність покращується на 60%.
Архітектура шасі ідентична, але система підвіски влаштована інакше. Попереду встановлені подвійні поперечні важелі з пружинами, а вилку перенесли трохи вище, що призвело до подовження підвіски на передній осі на 20 міліметрів. Позаду — нерозрізний міст із ресорами та гальмівна система на основі барабанів.
Вантажну висоту знизили на 45 мм (зараз вона становить 820 мм), проте повної інформації про розміри вантажного відсіку компанія Mitsubishi не надала. Простіші версії позбавлені заднього бампера, який з'єднаний безпосередньо з рамою та здатний витримати масу дорослої людини.
Ергономіка салону
Салон комфортніший і дорожчий – з розширеною оббивкою та якіснішим пластиком. Хоча робочі версії пікапів, які мають велику популярність в Азії, як і раніше, відрізняються простим компонуванням і найменшою кількістю опцій.

В L200 збереглися аналогові прилади, керування кондиціонером за допомогою звичайних кнопок та класичний фіксований важіль перемикання передач. На стелі з'явилися додаткові отвори вентиляції.
Модернізація двигуна
На зміну турбодизелю 4N15 прийшов модернізований двигун 4N16. Принципових доробок не відбулося, тому зберігся навіть той самий робочий об'єм мотора (2,4 літра).
Дизельний двигун Triton пропонується в трьох різних варіантах, причому всі оснащені турбонагнітачами зі змінною геометрією лопаток. Вони здатні видати 150 кінських сил і 330 Нм максимального крутного моменту, 184 к. с. та 430 Нм. Тепер у найпотужнішого «Тритона» 204 к. с. та 470 Нм максимального крутного моменту.
Удосконалений повний привод
Що стосується можливостей для бездоріжжя та свободи пересування новий L200 задовольнить очікування навіть скептично налаштованих поціновувачів моделі. Підтвердження цьому — удосконалений повний привод Super Select 4WD-II у поєднанні з системою покращення керованості AYC (Active Yaw Control).
З 1 серпня 2024 року новий Mitsubishi L200 став доступний для тест-драйвів в офіційній дилерській мережі Mitsubishi Motors в Україні. Для придбання є чотири комплектації.