Джимхана. FAQ - potomok - ЩОДЕННИКИ - UA MOTO (Україна, Мотоцикли, Байкери, Ukraine, Motorcycles, Bikers)

укр eng рус
форуми | щоденники | YouTube | спільноти | архіви | пошук | uaмото | ПДР | FAQ | контакт | реклама | крамниці | хто є хто | 2017
ПОШУК МОТО | 26.8
https://oh.ua/greencard/
Ім'я: Пароль: Забули пароль ? +РЕЄСТРАЦІЯ [?]
Увага! Вхід по незахищеному з'єднанню. Щоб захистити передачу даних клікніть тут »

Якщо кликнути можна побачити фото повністю
кликнути для збільшення
Щоденники«««»»»
««Щоденник potomok'a

Автор: potomok 29/05/2017 12:55 rss


в livejournal в facebook

Джимхана. FAQ

Переглядів: 871 • Останній перегляд: 17/10/2017 05:15



FAQ:
- Що це за джимхана взагалі? Що воно таке?
Придумали японці багато років тому, як спортивну дисципліну для підвіщення майстерності їзди на мотоциклі без прив'язок до класу чи досвіду пілота. Суть проста - беремо дорожні конуси, викладаємо з них будь-яку трасу і їздемо по ній. Такі тренування розвивають вміння прискорення(на цьому місці ви маєте зневажливо пшикнути і подумати - "шо-шо, а ручку крутити я вмію!") і гальмування (по прямій і в поворотах), вміння нахиляти мотоцикл, використовувати техніку звішування і контрзвішування, швидке перекладання мотоцикла та багато іншого.

- Я не приїду, бо не хочу бити свій мотоцикл.
Падіння інколи трапляються, але здебільшого серед більш досвідчених пілотів, котрі починають витворяти усіляки штуки.


- Джимхана - це лише перша передача! Я на ній тільки стартую! Навіщо мені це?
По-перше, маленькі журжики іноді вмикають навіть другу передачу! Як не дивно, якщо ви щось вмієте робити на перші передачі, то зробити це на вищих передачах вам теж буде не складно. А от навпаки це не завжди працює. Ті хто закладає на треку до підніжок з сходу не можуть зробити це ж саме на майданчику джимхани. На маленьких швидкостях мотоцикл менш стабільний ніж на великих, тож керувати ним не так просто як здається на перший погляд. Ті хто успішно їздять джимхану непогано почувають себе на треку і навіть на грунті ці навичкі мають сенс.

- Джимхана не має практичного застосування.
Не буду вдаватися в дискусії, джимхана дає лише одне - покращує ваш скіл керування мотоциклом. Чи потрібно це вам чи ні - вирішуйте самі.

- І все таки, де саме можуть знадобитися усі ці викрутаси? В заторах хіба що?
В заторах, як раз не треба показувати усі свої вміння, бо зачепити конус та зачепити машину це дві суттєві фінансові різниці. Але ви точно набагато краще будете почувати свої габарити, це факт. Розвороти на вузьких дорогах більше не будуть для вас проблемою. Швидке маневрування може знадобитися де завгодно, наприклад об'їзд нескінченний ям на наших прекрасних українських дорогах. Чи якась тварючка кинулась вам під колеса.
Їздав горах. Затичні серпантини, хвилясті дороги вздовж узбережжя - ідеальні умови випробувати свій джимхано-досвід. Чи у мене був випадок( https://youtu.be/c_FodKRJRLI?t=9m9s ), коли прийшлось дуже швидко пірнати у прогалину між камазом і чималеньким камінчиком, не забуваючи при цьому про бокові кофри і пісочок під колесами. Якби я запанікував тоді, то цілком вирогідно, що не писав би зараз ці строки.

- Чим джимхана відрізняється від мотошколи?
По суті джимхана - це самостійна мотошкола на своєму мотоциклі.

- Я вже 10 років катаюсь, я вмію керувати мотоциклом дуже добре.
Це дуже легко перевірити, просто приїхати і порівняти свій час з іншими. Навіть на таких простих елементах, як швидкісна змійка(що там складного - даєш газу і їдеш повз конуси) у багатьох великі проблеми.

- Я тільки перший сезон, мені страшно.
Новачки навпаки скоріше всьому навчаються, ніж досвідчені бабайкери, яких вже складно перевчити.

- В мене чопер, голда, хаябуса чи щось інше велике і потужне

Ну і що з того? http://www.youtube.com/watch?v=7GMOJkS4xAU


Ми займаємось цим не для спортивних успіхів, а для покращення їзди саме на своєму мотоциклі, яким би він не був.

- Я приїду тільки подивитись
Напевно цю фразу слід перекладати так: "я би спробував, але я боюсь щось зробити не так і стати посміховиськом". Вміння керувати мотоциклом - це не те, що передається з генами, цьому треба вчитися. Кожен колись вмів їздити тільки прямо. Усі вміння приходять з тренуваннями, ось наприклад Макс, який має декілька медальок зі змагань у своєму активі, колись приїжджав сам на ДВРЗ і відпрацьовув техніку. http://www.youtube.com/watch?v=syS8V1s3B6M



- Добре, мені вже не страшно спробувати, але якщо я виїду і якось незграбно завалюсь і всі будуть реготать з мене?
Насправді, кумедні ті хлопці, які вміють лише крутити ручку на рівненькому проспекті, а розвернутися на дорозі шириною в 10 метрів для них дуже складно. Якщо ви хочете вчитися їздити краще, то нічого смішного в цьому немає.

- Я приїхав на одне тренування, подивився на себе, подивився на інших і зрозумів, що я ніколи так не навчусь.
Якщо не спробувати, то точно нічого не вийде!

- Чому японці на відео їздять набагато краще за вас?
Зараз є два підходи до джимхани: спортивний і аматорський. Аматори - це ми, ми їздемо на тих самих мотоциклах, що їздимо на роботу чи на дальняк. Якщо хтось хоче займатися джимханою як спортом, то тут вже треба спеціально підготовлений мотоцикл і багато часу для підготовки. Тому японці і їздять так круто - в них найкращий чемпіонат в світі і в них спеціальні мотоцикли. В Києві нема жодного джимханіста-"спортсмена"

- Навіщо вам нові люди, тренуйтесь собі у своїй затишній тусовці.
Чим більше людей - тим більше можливостей. Восени минулого року, ми скинулись на призи і провели свої внутрішні змагання. Міша у нас інженер, тому він зробив засікатор часу для тренувань. Хтось купив конуси. Хтось купив фарбу. Хто знає, може завтра приїде хтось, хто принесе ще щось корисне до наших тренувань.

- Я приїхав, нікого не знаю, що робити не знаю...

Саме така історія була у мене. Приїхав, народ стоїть, гогоче собі під деревом. Тільки хтось один крутиться на колах. Ну я теж почав крутитися. На друге-третє тренування на мене звернули увагу і я вже трохи з усіма познайомився. До того народ мабуть просто називав мене fz6 ))
https://www.youtube.com/watch?v=bWZLNkxnZt4
Тож, якщо ви теж такий самий соціопат як і я - то можете теж собі тихенько крутитися по змійкам, ніхто вас не вижене. Чи можете підійти до когось і сказати, що ви вперший раз і що тут треба робити?
Якщо коротко, то для новачків важливо:
- подивитися як їздить Мєлкій на своєму побитому трансальпі - це дійсно справляє враження і надихає. Але щоб він поїздив перед вами, спочатку щось купіть в нього!
http://www.youtube.com/watch?v=J19Fq-Vm57A


- подивитися як їздить Ната на своєму побитому хонда брос - це дійсно справляє враження і надихає
- пробувати їздити всередині кіл, їздити змійку, тренувати вісімку, намагатися дістатися до фуллоку керма.
Можна спробувати проїхати якусь схему і порівняти свій час з іншими.

- Як зрозуміти, що є прогрес в тренуваннях?
Декілька способів:
- Чікенстріпс на вашому мотоциклі. Зфоткайте їх до тренування, а потім після, самі все побачите.
- Засікання часу. Можна засікатися на будь якій фігурі, наприклад на GP8. Просто зверніться до буть кого,
в кого є мобілка, щоб він засік ваш час.

- я хотів би чимось допомогти тренуванням, але не знаю як
Завжди є потреба в маленьких конусах, їх багато не буває. Також у нас є великі конуси, але нема кому їх возити на постійній основі.

- Чому джимхана не популярна в Києві?
Цікаве питання, Мурзику Васильовичу, будемо дискутувати (с)
1) організація тренувань хромає на обидві ноги. В нас вже є over 9000 конусів, але банально немає нікого, хто б організував їх доставку до майданчика. Наскільки я знаю, тренування з Джимхани точно проводяться у Харькові, Одесі, Львові і Черкасах. В перших трьох випадках тренування підтримує мотошкола, в Черкасах є домовленість про майданчик з Епіцентром. Тому в Києві досить унікальна ситуація, тренування організовуються повністю на волонтерскіх засадах, без підтримки жодної мотоорганізації, клубу чи мотошколи.
2) одна з найбільших проблем - майданчик. Хоч є декілька майданчиків, але є одне але:
- на ДВРЗ нема освітлення, там можна займатися лише до закату і там багацько піска. Досить довго добиратись з правого берега.
- на Новусі ситуація прямо протилежна, вдень там вистачає машин і велика вирогідність, що прибіжать охоронці і виженуть геть
- на Ашані понаставили усіляких залізяк, до того ж досить слизько.
Також усі ці майданчики досить малі, намалювати на них цікаву швидкісну схему дуже важко. Невеликий розмір майданчиків також обмежує кількість учасників тренувань.
3) Відсутність стабільних змагань у Києві. Інколи вони проводяться звичайно... Частіше всього "під патронатом" Леоніда Кучми Хонди.
Дуже сподобався формат, який зробили у Львові: "відкриття сезону" від місцевого байк-клубу, усі їдуть колоною до магазину мотодилера. Там вже діє фуршет і коли всі збираються починаються змагання з джимхани. Охочих прийняти участь було дуже багато, але організатори по часу не могли прийняти більше 40 учасників. Такий формат сподобався усім: і глядачам, і мотодилеру і учасникам. Сподіваюсь, що щось подібне на постійній основі можуть зробити і в Києві.

4) Відсутність культури водіння мотоцикла. Багато років мотоциклісти були відвертими бунтарями і мотоцикл був більше атрибутом самовираження, як косуха чи бандана. Купити мотоцикл і безпечно на ньому їздити - це були малопов'язані між собою речі. Зараз мотоциклісти часто хизуються відео, на яких вони їздять 150-200 кмг в щільному потоці машин. За що отримують образиві коментарії від автомобілістів. Бабайкери у відповідь кричать, що автомобілісти сліпоглухонімі і взагалі усі консерви треба спалить! Як би там не було, а по статистиці вина у нескінченних аваріях розподіляється десь навпіл. Та і не для кого не секрет, скільки мотоциклістив б'ється з причини "не впорався з керуванням". Але більшості мотоциклістам набагато зручніше в усіх бідах звинувачувати "сліпих" консервоводів, а ніж признати, що серед мотоциклістів є багато людей у яких явні проблеми в усьому, крім їзди прямо. Тому ми кожен рік чуємо про те, як двоколісни роздають листівки з проханнями дивитися у дзеркала автомобілів, але чомусь жодного разу я не чув про акцію з листівками "навчись хоч якось їздити на мотоциклі!".
Коли машина нахабно збиває мотоцикл, то серед мотсередовища прокочується хвиля праведного гніву і це зрозуміло. Коли мотоцикліст самовипилюється у стовб, то ніяка хвиля не прокочується, чується тільки "ой бідненький, не впорався з керуванням".
Як вам таке кіно?
https://www.youtube.com/watch?v=yL0aVDurimA
чи таке?
https://www.youtube.com/watch?v=mhII_FYaAWU
чи такий цирковий трюк?
https://www.youtube.com/watch?v=u9T6GZBJdMk
Як не дивно, мотоспільності байдуже на той факт, що багато бабайкерім банально не вміють керувати своїм байком.
І навіть після масових завалів в мотоколонах олені мотоциклісти краще будуть роздавати листівки автомобілістам, ніж займуться собою.

- Хто самий крутий джимханіст в Києві?
Мєлкій звичайно https://www.youtube.com/watch?v=-YXNarMRc5k

- Я живу в Залупінську, в мене нема конусів, але я хочу тренуватися?
Замість конусів можно використовувати пляшки з водою чи піском, головне знайти майданчик.

- як організувати самому тренування?
Потрібні конуси, чи щось замість них, також потрібен майданчик. І треба придумати якійсь фігури. Можна їздити щось класичне як то вісімку, змійку, всередині кола, чи придумати свою яку завгодно схему.

- Хочу на тренування, як з вами зв'язатися?
є групка у фб, там має бути уся належна інформація про тренування.

- Коли наступне тренування?
В середу.

- Я живу в Пущі і їздити на ДВРЗ мені далеченько! От би тренування було б десь поблизу.
Якщо хтось хоче організувати тренування де завгодно в Києві на постійній основі - ми тільки за! Допоможемо проконсультувати і намалювати схеми і таке інше.

- як доїхати до того ДВРЗ?
Тут все складно. Майданчик ДВРЗ - це парковка військомату за адресою в ул. Машиністівська 17а. Це навіть не жопа Києва, це навіть ще далі.
Жопа -це вулиця Бориспільска. На цій вулиці треба знайти азс ВОГ, майже напроти азс буде поворот, от туди вам і треба. Трохи проїхати і буде залізничний переїзд. Переїжджаєте переїзд, дорога веде трохи праворуч - от туди і треба. Їдете собі, дивитесь уважно на відкриті люки, плавний поворот ліворуч. Далі дорога йде прямо і праворуч йде дорога на міст, ще там знак висить, що туди їхати не можна. От прямо на той знак і їдьте. Заїзжаєте на міст, трохи пісочку в поворотах, трохи гаражних собацюр і от ліворуч наш майданчик, посередині майданчика ще дерево росте. От ви і приїхали.

- Що привозити з собою?
Якщо наміри серйозні, то можна взяти з собою щось пожерти і попить. Якщо є кофр чи щось таке, то візьміть віника(завжди є трохи пісочку в деяких місцях) і пляшки на треть заповнені водою(вони ніколи зайвими не будуть).


- Я приїхав, а нікого нема
Як не дивно, це навіть плюс. Можна їздити по усім фігурам, ніхто не заважає

- Чи можна приїздити на майданчик у інші дні
Так. Подивіться на Сердюка. Понаставив собі покришок і навалює коли хоче
http://www.youtube.com/watch?v=21VrnPqGCk8



- я приїхав, а там автошкола/мотошкола
З автошколою все просто, підпалюєте консерву і усьо. Якщо консерва не підпалюється, то їздете собі далі, усі автоі мотошколи на цьому майданчику на таких же правах як і ви і не мають жодного пріоритету перед вами. Тож якщо ви володієте боксом, дзюди чи іншими страшними слоавами, женіть усіх зайвих під три чорти.

- як військомат відноситься до цього дійства?
Військові все ціне завжди обносять забором, тож по факту їм начхать на цей майданчик, усі генерали паркуються всередині.

- а ще відосіки є?
Звичайно! Наші тренування
відоси зі змагань, де ми приймали участь
Найцікаві роліки про японців
Навчальні відео
Слідкуйте за нашим каналом і плейлистами на ньому.

- А щось цікаве буває окрім нудних тренувань?
Торт жрьом інколи, а взагалі досить весело.
http://www.youtube.com/watch?v=CCavIVYvXg8


Деякі Дубініни навіть заїзжають просто язиками помолоти.

Треба зі своїм мотоциклом, чи ви даєте?
Зі своїм.

Тренування починаються на шість, а мене тільки в сім работа закінчується!

Тренування проходять з шостої і до закату, після закату ми можемо ще поїхати на Новус.

- Саме головне! Це безкоштовно?
Так.

- Я вже третій день читаю цей FAQ! Коли ці питання вже закінчаться?
Поздоровляю, це було останнє! Якщо є ще питання, задавайте в коментарях!

Коментарі:

Автор: Yaka | 29/05/2017 21:20 | Кому: potomok
файно розписав))) ми в свому селі, я і ще два з половиною дрища, теж хочем замутить.

Автор: Torquemada Відгуки:2 100% | 29/05/2017 21:44 | Кому: potomok
Цікавий відос з вантажівкою на Балканах, я трохи за тебе очканув навіть.
Затичні серпантини
- це мій коньок. Виявляється, в певних обставинах я також троха джимханіст.

Автор: potomok | 30/05/2017 08:58 | Кому: Torquemada
навіщо скалу атакував? ))) А як же аксіома куди дивися туди і їдеш? ))

Автор: Torquemada Відгуки:2 100% | 30/05/2017 11:27 | Кому: potomok
Так красіво ж як навкруг. Завтикав.

Автор: relict Відгуки:3 100% | 30/05/2017 18:58 | Кому: Веталю



Автор: Mariyazh | 31/05/2017 01:33 | Кому: potomok


Автор: Денн | 31/05/2017 14:11 | Кому: potomok
этот текст заслуженно должен быть пришпилен на мотке. Пообщайся с администраторами, там есть раздел Статьи, неясно как туда попадает материал (там видны как "комментарии к Статьям", хотя при заходе внутрь это раздел "Новости", "Архив" и прочие понятия), но твой FAQ по подробности изложения и качеству подачи однозначно там быть может.

Оттуда бы убрать всякую хуйню про мотобайк 2015. Твой пост однозначно в ТОП.

Автор: potomok | 01/06/2017 09:42 | Кому: Денн
Дякую. Думаю Дієз сам розбереться, що він хоче бачити на головній. Тим паче, що вчора народу понаїхло, що руки чесалися брати плату за вхід ))

Автор: SlALFik | 01/06/2017 13:00 | Кому: potomok
Це ж який кофр маж бути, щоб туди віник вліз?

Автор: potomok | 01/06/2017 15:14 | Кому: SlALFik



Автор: ZZ top | 02/06/2017 21:55 | Кому: potomok
Перепрошую, а яка оптимальна відстань між конусами наприклад для "змійки" якщо йдеться про початковий рівень джимханіста?

Автор: potomok | 03/06/2017 07:49 | Кому: ZZ top


Автор: US7IGN | 04/06/2017 20:52 | Кому: potomok
суперова статейка!
я живий багато раз тіко завдяки хлопцям з мотошколи, які трохи навчили їздити.
оці вправи дуже прості але надзвичайно корисні.
якщо якійсь початківець випадково надибає цю статтю - най знає, що круто не відкрутити вночі в мене під вікнами на старому лайні без глушака, а показати клас між конусами...

Автор: ZZ top | 04/06/2017 23:01 | Кому: Усім
ОК. Завтра спробуємо що воно таке якщо погода не підкачає.

Автор: potomok | 23/06/2017 18:45 | Кому: ZZ top
Атенсьон! Ахтунг! Атеншн! Позор! Увага!
Те, про що так довго говорили таки сталося! Тепер тренуватися можна буде не тільки в глибинах Чернігівської губернії, а і на правому березі. В понеділок(з 19:30) відбудеться тренування на ТРЦ Лавіна(Берковецька 6д, шукайте саму дальню парковку). Якщо не буде проблем з охороною, то ці тренування стануть постійними. Там великий майданчик і місця вистачить усім.
Тренування на ДВРЗ в середу нікуди не зникає, тепер ви можете приїздити чи в понеділок на Лавину, чи в середу на ДВРЗ.

Незареєстровані користувачі не можуть коментувати.


час роботи скрипта: 0.71 секунд

Персональный счетчик статистики WWW.MOTO.KIEV.UA GOBLIN SHOW - ODESSA zaimka.net
  moto.kiev.ua topgun.org.ua rcracing.com.ua