Покришки Б/У, їх мінуси. - SerDUKE - ЩОДЕННИКИ - UA MOTO (Україна, Мотоцикли, Байкери, Ukraine, Motorcycles, Bikers)

укр eng рус
форуми | щоденники | YouTube | спільноти | архіви | пошук | uaмото | ПДР | FAQ | контакт | реклама | крамниці | хто є хто | 2017
ПОШУК МОТО | 25.57
ТУРИСТИЧЕСКАЯ СТРАХОВКА
Ім'я: Пароль: Забули пароль ? +РЕЄСТРАЦІЯ [?]
Увага! Вхід по незахищеному з'єднанню. Щоб захистити передачу даних клікніть тут »


Якщо кликнути можна побачити фото повністю
кликнути для збільшення
Щоденники«««»»»
««Щоденник SerDUKE'a»»

Автор: SerDUKE 06/06/2017 22:00 rss


в livejournal в facebook

Покришки Б/У, їх мінуси.

Переглядів: 579 • Останній перегляд: 19/08/2017 03:10

За великим рахунком буковки тут зайві.
Всі ми знаємо як жити правильно. Не знаємо лишень чому не живемо так, яв вважаємо потрібним )))


Тож, Їду оце с обі, влітаю в чргову ямку, мот як завжди трохи каже "Хряп!" Але цьго разу ще й якесь "Дзіньк!"
Але відпадати ж, наче, нема чому, а якби щось важливе, то звук, чи відчуття мали би змінитися, та й мотор теж не заглох, то чого б ото паритись. Дубасимо собі далі, списавши той "Дзіньк!" на те, що центральна підніжка від струсу на ямі могла дістати асфальту, але ж вона повернулася на місце, тож чого перейматися?




Трохи пізніше, на бензоколонці стою, дивлюся на це, думаю: "Хм... ЯК??? І, заодно, НАФІГА???"

Але якось не виникає думки оглянути покришку. При цьому вже розумів, що десь таки щось не так, бо при зупинці, на мінімальній швидкості таке, наче мотор трохи якось дивно потрушує )))
Вібрацію списав на загублений балансірний грузік на колесі )))

А... Запис же не про це все... Запис про БУ покришки.
Що ту казати: вік цієї 10 років. Протектор огогого, тримала, так, наче, й нормально, моц не надто потужний, їзджу не так, щоб швидко, ціна невеличка, а на момент покупки то мало значення якраз, що ще від неї треба?

Висновок у другому рядку цьго запису.





























Отже, мец маратон МЕ880, покришка була в нормальному стані, тріщин не бачив аж таких до цього на ній, сезон вже прокатав, їй 10 років.
Думаю, тут склалося в купу трохи обставин, у тому числі, та яма, я ж не знаю які там краї в неї, стара резина, ще й перекачана лишилася, як для мене одного без пасажирки. Все разом ото якось так.
В гараж доїхав цілком природнім для мота способом.
Але... Такі ото справи.

Коментарі:

Автор: Serik | 06/06/2017 22:04 | Кому: SerDUKE
Все-таки перепитаю:
Покришка б/у, але без латок/порізів в тому місці?
І номер загнуло так відлітаючим куском покришки?
Надіюсь все що на фото - це єдині наслідки?

Автор: SerDUKE Відгуки:7 100% | 06/06/2017 22:20 | Кому: Serik
Без.
Номер ні, то я просто так навалював паддвісті, шо патокам воздуха загнуло )))
Так, все норм ))

Автор: Apple | 08/06/2017 16:39 | Кому: SerDUKE
Десь колись памятаю читав як на БМВ новий Метзелер розвалився за 10-15тис., власник грішив на не відповідність швидкості і ваги мотоцикла відносно резини. На Дніпрі стоїть два б/у Метзелера, довольний ними як слон, за такі гроші навіть нову Днепрошину не купиш.

Автор: Nemec Відгуки:15 94% | 09/06/2017 12:27 | Кому: Усім
Я раніше був прихильником б/в гуми і навіть відстоював її в суперечках на форумі.
Але останнім часом почав думати, що то дурна економія виходить, бо у випадку аварії, або навіть відносно вдалого падіння, можна попасти на суму, значно більшу за вартість нової гуми.
До того ж, мій передній Мітас Е-08, куплений б/в, і в якого протектор виглядає майже як новий, весь полущився по впадинах, хто зна від чого. Так що на заміну йому я замовив нову Шинку. І надалі, думаю, буду купляти хай бюджетну, але нову гуму.

Автор: Денн | 09/06/2017 22:49 | Кому: Nemec
Митас Е-07 такой с рожденья. Я его скатал 2 передних и два задних. Новых. Задний митас ваще страшен уже через 300 км пробега, зато везет 15-20 тыщ.
Если купишь Шинко 21" напиши-- интересно. Мой митас уже тридцатку накрутил, пора менять...

Автор: Nemec Відгуки:15 94% | 10/06/2017 03:21 | Кому: Денн
Если купишь Шинко 21" напиши-- интересно.

Напишу. Это SR244, отзывы о ней хорошие на забугорных ресурсах. Австралийцы очень любят, причем ставят даже на тяжелые турэндуры.
Мой митас уже тридцатку накрутил, пора менять...

Могу свой подарить, если не боишься с трещинами ездить. Но он более асфальтовый, чем 07-й.
И еще IRC родной из Японии где-то лежит, там тоже ездить и ездить, но он совсем дорожный.

Автор: Nord | 27/06/2017 12:19 | Кому: SerDUKE
Скільки проїздив на б/в гумі різних виробників - жодного разу проблем не було. Ні таких, ні схожих. А проїздив я чимало і гума була різна. Правда, жодного разу не була старша за 6 років. Нещодавно поміняв задній Брідж БетлВінг 2011 року, там протектор ще був, але в поворотах жопу троха почало заносити - я так думаю, він задубів від старості. Поміняв на такий же Брідж 2014 року - аллєс гут.

Єдиний раз коли я міняв гуму з причини саме зносу, а не старіння - було на Фазері після поїздки в Крим. Гума Піреллі Дьябло Страда задня, причина заміни - протектор був зпилений по боках до майже лисого стану, і при гальмуванні гума перестала тримати, після того як ледве не впав, бо жопу понесло на рівному місці - одразу ж замінив. Поставив абсолютно таку ж Пірельку - питання знялося, все тримає. Гумор був в тому, що якраз та Пірелька, яку довелось викинути, була поставлена на мотоцикл НОВОЮ. Правда, попереднім власником, але на момент заміни їй було від сили два роки і пробіг був в районі 10-12 000 км. Але перевантажений фазер і поїздка в Крим її добили.

Якось так.

Незареєстровані користувачі не можуть коментувати.



час роботи скрипта: 0.36 секунд

Персональный счетчик статистики WWW.MOTO.KIEV.UA GOBLIN SHOW - ODESSA zaimka.net
  moto.kiev.ua topgun.org.ua rcracing.com.ua