укр eng рус
форуми | щоденники | YouTube | спільноти | архіви | пошук | uaмото | ПДР | FAQ | контакт | реклама | крамниці | хто є хто | 2018
ПОШУК МОТО | 28.9
Ім'я: Пароль: Забули пароль ? +РЕЄСТРАЦІЯ [?]
Увага! Вхід по незахищеному з'єднанню. Щоб захистити передачу даних клікніть тут »


перелік тем поновити файли (10) [?]

Форум: Оголошення - ПРОДАЖ - Мотоцикли, трайки, квадроцикли, скутера. - Тип теми: (Топик) - Автор: Nord [пвт]
SUBJ: Мотоцикл - Suzuki V-Strom 650 - 4500 USD

Область: Київ / Об'яві: 103 днів

Увага! Тема під захистом від флуду.

Nord
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 10/10/2017 4:58 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Тип транспортного засобу: Мотоцикл
Виробник: Suzuki
Класс: Подвійного призначення
Модель: V-Strom
Кубатура: 650 куб.см.
Колір: silver
Документи: [На обліку]

Рік випуску по документах: 2004
Рік випуску реальний: 2004
Місцезнаходження / Місце реєстрації: Київ / Черкаси
Область: Київ
Пробіг: 47000 км.
Ціна: 4500 USD
Телефон:

Додаткова інформація: Продаю свого вірного коня. Причина продажу не пов’язана ні з цим, ні з іншими мотоциклами.
Suzuki DL-650K4 V-Strom, 2004 року, привезений з Італії в 2013 році, я – перший власник в Україні і другий взагалі.
Мотоцикл ідеальний для туризму. Відмінно себе почуває як в місті, так і на трасі. По міських заторах на ньому я їздив неодноразово, все нормально, проїхати можна.
Але головна його стихія – туризм. Виїхали на трасу, дали газу – і полетіли. Довгохідна підвіска дозволяє їздити по асфальту будь-якого ступеня роздовбаності. Вітрозахист достатній, бака вистачає надовго. Місця на мотоциклі достатньо для цілої купи добра навіть для навколосвітньої подорожі. Пасажиру дуже комфортно. На цьому мотоциклі я був в чотирьох далеких поїздках (більше 500 км. за день) – реально шикарний мотоцикл.
Єдине, чого цей мотоцикл не любить – це бездоріжжя. Максимум, де на ньому зручно буде їздити – це лісові дороги або утоптані грунтівки. Пісок чи багнюка – не його стихія. Звичайно, якщо поставити зубату гуму, то можливо його прохідність по говнам зросте, але тоді на асфальті ви будете почувати себе невпевнено.
І ще – мотоцикл не підходить для пілотів нижче 180 см на зріст. Він вам буде дуже високим.

Гума – спереду Conti RoadAttack 2, ззаду Bridgestone BattleWing, вся 2014 року, протектора вистачить ще тисяч на 10.
Гальма – рідина замінена одразу після купівлі, на початку цього сезону супорти зняті, помиті, почищені, змащені і поставлені на місце, колодок вистачить ще тисяч на 20.
Ланцюг і зірки – мились і змащувались регулярно, їх вистачить ще тисяч на 20. Передня зірка 5000 км. тому була замінена.
Двигун – працює без запитань. Жодного разу не було проблем з запуском. Свічки і мастило Репсол Рейсінг 10w50 замінив на початку цього року. Охолоджувальна рідина чиста як сльоза, але кому треба – дам літр концентрату для заміни.
Повітряний фільтр – в порядку, вистачить ще тисяч на 10.
Акумулятор – цього року поставлений новий кислотний. З запуском – ніяких проблем.
Все, що треба, чистилось, милось і змащувалось вчасно. Мотоцикл кожного року на зиму консервувався за всіма правилами.

Тепер по тюнінгу. Мотоцикл улюблений, тому зроблено по ньому було багато.
1. Дуги власного виробництва з захистом картеру.
2. Багажник власного виробництва під три кофра.
3. Бокові кофри Hepco&Becker на 33 літри кожен, пластикові, але дуже міцні.
4. Центральний кофр Givi Maxia E55. На ньому зроблені діодні повторювачі поворотів, габарита, стопа і окремо – підсвітка всередині кофра.
5. На багажнику світлодіодний габарит і стоп-сигнал.
6. 4 світлодіодні стробоскопи потужністю 5 Вт., працюють як в режимі блимання – дуже добре на дорозі, тебе всі бачать – так і в режимі постійного світла від акумулятора, що дуже зручно на стоянці, в подорожі щоб освітити табір і так далі.
7. Під мордою 2 ліхтарика дальнього світла потужністю 5 Вт кожен, працюють від акумулятора. Тепер мотоцикл на дорозі бачать усі.
8. Всі лампи в мотоциклі замінені на світлодіодні. В поворотах, в стопі, в головних фарах. Тепер фари світять помітно краще. Хоча вони і раніше світили досить добре.
9. Спойлер з акрилу на вітровому склі. На швидкості до 100 км. скло шолома можна не опускати.
10. На кріпленні вітрового скла встановлений відеореєстратор Mio Mivue 205, вмикається при ввімкненні двигуна автоматично.
11. Встановлений електропідігрів ручок керма.
12. Встановлений круїз-контроль, який затискає ручку газу так, що на трасі можна зняти руки з керма. Але затискає не сильно, якщо треба різко закрити газ – він не буде заважати.
13. Встановлена аудіосистема з 4 динаміків (2 мідбаси Alphard ETP-103CL, 2 пищалки Mystery, підсилювач 2х60 Вт з НЧ/ВЧ-фільтрами Mystery), в гідроізольованих корпусах, потрапляв під дощ – все працює, мідбаси в корпусах встановлені перед баком під пластиком. Аудіосистема працює від телефону або планшету.
14. Встановлений пневмосигнал Сонар САЗ-2 Наутілус. Звук став значно гучніший.
15. Є кріплення для 7 або 8-дюймового планшета під вітрове скло, віддаю.
16. Встановлені 2 перехідники під USB, один на кермі для планшета або навігатора, другий під сидінням, на 1 і 2 ампери, для зарядки телефону або фотоапарату.
17. На кермі встановлено водостійкий пульт на 7 вимикачів для вмикання-вимикання підсвітки, аудіосистеми і підігріву ручок.
18. Є дерматиновий чохол на бак Bagster.
19. Встановлено плуг перед двигуном, вихлопна труба переднього циліндру обмотана термотеком, щоб не спалити пластик.
20. Встановлений другий акумулятор, тепер можна не думати що ти посадиш акумулятор.
21. Встановлений фільтр для бензину.
22. До мотоцикла в подарунок віддаю друге скло від максі скутера Апрілія дуже великого розміру (66 х 77 см) разом з неіржавіючими кріпленнями. Це для тих, хто хоче щоб їм зовсім не дуло.

Є і недоліки. Все-таки це не музейний екземпляр. На сірих частинах пластику є кілька подряпин. Заводське вітрове скло трохи втратило прозорість. Підніжки водія замінені на повністю алюмінієві.

Ціна $4500. Торгу немає і не буде. Дешевше ви нічого не знайдете.

Клікнути для збільшення:
Мотоцикл - Suzuki V-Strom 650.jpg


Nord
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 10/10/2017 4:59 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Клікнути для збільшення:
pa086952.jpg


Nord
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 10/10/2017 4:59 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Клікнути для збільшення:
pa086955.jpg


Nord
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 10/10/2017 4:59 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Клікнути для збільшення:
pa086954.jpg


Nord
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 10/10/2017 4:59 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Клікнути для збільшення:
pa086961.jpg


Nord
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 10/10/2017 4:59 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Клікнути для збільшення:
pa086960.jpg


Nord
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 10/10/2017 5:00 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Клікнути для збільшення:
pa086959.jpg


Nord
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 10/10/2017 5:00 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Клікнути для збільшення:
pa086956.jpg


Nord
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 10/10/2017 5:00 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Клікнути для збільшення:
pa086957.jpg


Nord
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 10/10/2017 5:00 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Клікнути для збільшення:
pa086958.jpg


b2b
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Nord 11/10/2017 10:26 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Классный аппарат!


Nord
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:b2b 11/10/2017 11:35 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook

А, ще, згадав: замість заводських дзеркал встановлені дзеркала FAR (Італія), які регулюються по ширині вильоту вбік, тепер дзеркала не показують мої плечі. На ліве дзеркало встановлене маленьке дзеркальце для огляду мертвої зони зліва від мотоцикла.


Nord
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 11/10/2017 11:38 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
І ще: сигназілація Старлайн V7.


Nord
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 16/10/2017 11:30 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Іще згадав:
- вітрозахисні "лопухи" на кермі. Тепер руки не мерзнуть навіть при нулі.
- на бокову підніжку надітий розширювач, тепер можна паркувати мотоцикл хоч і на землі, підніжка не продавить її і мот не ляже набік.
- сідло перенабите і перешите, стало помітно зручніше, плюс воно не промокає під дощем - водостійкий шкірзам.


Vetlik
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Nord 25/10/2017 3:50 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Все расписано по полочкам и вопросы можно не задавать,не то что у некоторых-мотик в хорошем состоянии без повреждений и все
Удачи в продаже!


Yaka
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Nord 12/11/2017 12:46 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Стремянка в комплекті?


У цьому розділі користувач продає також:
Піднімати тему можливо один раз на (днів): 7 Останній раз піднімали: 20/1/2018 Залишилось (днів): 6

Незареєстровані користувачі не можуть брати участі в спілкуванні.
РЕЄСТРАЦІЯ

час роботи скрипта: 0.48 секунд

Персональный счетчик статистики WWW.MOTO.KIEV.UA GOBLIN SHOW - ODESSA zaimka.net
  moto.kiev.ua topgun.org.ua rcracing.com.ua