укр eng рус
форуми | щоденники | YouTube | спільноти | архіви | пошук | uaмото | ПДР | FAQ | контакт | реклама | крамниці | хто є хто | 2018
ПОШУК МОТО | 27.25
Ім'я: Пароль: Забули пароль ? +РЕЄСТРАЦІЯ [?]
Увага! Вхід по незахищеному з'єднанню. Щоб захистити передачу даних клікніть тут »



перелік тем поновити файли (14) [?]

Форум: Запоріжжя - Тип теми: (Топик) - Автор: kanclerr [пвт]
SUBJ: мотосервис запорожье

Стор: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
MaxZP
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 7/6/2016 10:17 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Честно говоря почитал теперь вообще растерялся


MaxZP
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 7/6/2016 10:22 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
И еще такой вопрос сколько нужно добавить к 20 тысячам чтобы купить более-менее лучшую технику


Yaka
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:MaxZP 7/6/2016 11:46 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Давай почнемо з того є чи нема досвід керування мото? І шо хочеш від моторцикля? Куди де їздити? Зараз за 2500$ вже годного япончика підстаркуватого можна взяти... А китайці та ЮБРи стартують від 1000$


MaxZP
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Yaka 7/6/2016 12:52 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Честно сказать катался было лет 16 у отца в селе Днепр соло одиночка был летом приезжал по селу гонял вот мне наподобие таких мотоциклов нравится в интернете смотрел Yamaha v-max нравится слішкам свіжу не потягнув атакують тисяч около ста можно будет посмотреть варіант это за несколько выплат кататься не знаю где где можно там и буду кататься вот в принципе коротко


MaxZP
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 7/6/2016 12:56 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Смотрел вчера на олх там эту Ямаху до сих пор продают уже год наверно спрашивал насчет рассрочке выплат но они так и не ответили если бы были варианты насчет рассрочки Я бы такого себе взял очень нравится


[Пост змінено: 07/06/2016 12:58:22 - 52 хвилин тому]
MaxZP
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 7/6/2016 1:04 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Насчет китайцев честно говоря даже как вариант рассматривать не хочу лучше уж на Днепре кататься Это мое личное мнение никого не хочу обидеть


Yaka
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:MaxZP 7/6/2016 1:11 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Куяссє у вас шановний замашки на ВеМакса... А який макс? 1200 чи 1700? Я і сам китайців не люблю.. Але то таке....


RAKETA1
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:pavel666 7/6/2016 1:13 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Згоден з тим що потрібно розбиратися в техніці але на вітчізняні апарати запчастин дохера і все гавняний китай. Совдепу мало і ціна на них як на оригінал японію. В мене іж який я перебрав і вкинув туди дохера грошей на які міг придбати японця. На ІЖаку відкатав не раз в крим. По своєму досвіду, купив потім хонду, тепер іж проіхатись по місту відвести душу, а хонда на дальняк і ендуріть.


RAKETA1
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 7/6/2016 1:15 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Доречі, вірно ти сказав що руки постійно в мазуті і ще ведро запчастин з собою возиш.


Yaka
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:MaxZP 7/6/2016 1:15 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Глянув твоє інфо. ВеМакс для мандрів не сильно підходить. Ніразу не туристичний моторолік.


Yaka
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:RAKETA1 7/6/2016 1:17 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Ну я на своїх лупаках запчастини не вощив але без ключів нікуди не виїжав. А зара на колясичах возю тіки канат аби до рембази дотягнуть))) розлінився вже лупакогайки крутить.


MaxZP
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Yaka 7/6/2016 1:36 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
1200 рассматриваю,1700 пока уж слишком дороговато будет


MaxZP
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 7/6/2016 1:43 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Но мне вот наподобие таких мотоциклов нравятся другие к душе не лежат


MaxZP
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 7/6/2016 1:56 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Я когда на одиночке катался никогда я в нем ничего не делал в день по 50 по 70 наезжал 127 был один раз до сих пор помню никогда не лазил ничего в нем не делал и руки у меня чистые были все равно я в нем ничего не понимал катался просто и все Так что парни Не совсем я с вами согласен что руки постоянно в мазуте


Yaka
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:MaxZP 7/6/2016 2:18 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Ну то бери лупака.


MaxZP
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Yaka 7/6/2016 2:56 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook


MaxZP
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:RAKETA1 7/6/2016 3:02 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Спасибо за общение и за информацию


ajaxjr
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:MaxZP 7/6/2016 3:10 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Купи мотоиномарку и не парь себе бубенцы. Советский мотоцикл - экзотика для ценителей


RAKETA1
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:MaxZP 7/6/2016 3:11 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Коли візьмеш, відпишись що взяв.


pavel666
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:RAKETA1 7/6/2016 3:35 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Тут ещё такой момент про "лучше сразу купить иномарку". Или "я вкинул столько-то денег, что лучше б...." Кароча по моим личным наблюдениям многие люди, даже довольно нормально зарабатывая, не обладают способностью собирать (откладывать) деньги. Ясен пень что имея на руках 2,5 k$ ты купишь японца. Но как обычно мне звонят и спрашивают - "Паша, а есть мотык за 3-4-5 тыс грн, тока шоб на ходу..." И так далее. Нет стартовых денег. а то что за 3 года чел вкинул 3000 долл это совсем не одно и то же что есть эти деньги в одно мгновение на руках. Поэтому давайте впредь эту "философию" разделять. Парень так и не указал бюджет. А просто кататься, как на Днепре - сойдет любой мотык и даже скутер. Требований конкретных нет. По по поводу ВЭ-Макса - говорят расход 10 л и больше))) не знаю не проверял. Ну то для успешных уже)))


Yaka
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:pavel666 7/6/2016 3:53 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Паша ти забув що успєшниє заправляються по 6грн/км???


Sashko_ZP Кому:MaxZP 8/6/2016 3:54 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
To MaxZP:

Не лякайся Дніпрів. Все не так погано, як кажуть. Двигун можна зробити надійним (доробити насос, поставити польські поршні, мікропроцесорне запалення...) за малі гроші. Запчастини для двигуна вийдуть десь на 2000-3000 грн. Решта - залежить від твоїх забаганок (коробка 5-ти ступка, круті колеса, кастомна рама...).

У мене самого кастомний Дніпро і я тобі скажу головне - мені пофігу чи щось зламається, чи я вскочу десь у канаву (привіт укравтодору), чи вантажівка поцілує на дорозі - ремонт обійдеться максимум на 100-200 баксів. А у випадку стокового Дніпра ремонт взагалі буде копійки коштувати. Спитай у хлопців, що мають японців, німців чи американців скільки вони на ремонт витрачають.

Про руки у мастилі - у мене вони у мастилі по самі вуха, але не тому, що Дніпро поганий, а тому що я бовдур впертий - намагаюся помирити японські вакуумні карби із нашим двигуном. Якби у мене стояли рідні карби чи взагалі якийсь один (із Запорожця, наприклад), я би знав лише куди ключа встромляти і куди бензин заливати.

У мене кастомний Дніпро-чопер, замовив собі ще один кастомний Дніпро-чопер у спєца з Енергодару і ані трохи не жалкую. До речі, рекомендую, той спєц - Вова Шкіндер, правда він наче не дуже любить із двигунами гратися, він більше працює із кастомними проектами. Але може ти його зможеш зацікавити фінансово.

Ясна річ, що Дніпро ніколи не поїде як спорт, його можна докрутити до 130 км/год, мабуть, не більше. Він не буде жерти менше 5 літрів на сотню (читав, що можна задушити його інжектором до 4 літрів, але фіг ти спєца знайдеш, який той інжектор туди поставить). Тому якщо тобі не для швидкісних покатушок, не для максимальної економії пального (якщо влаштує 5-7 літрів 92-ого на сотню), то не бачу причин тобі не спробувати Дніпра.

П.С. на відміну від імпортних мотоциклів, у Дніпрі може розібратися абсолютно кожен. Я за фахом фінансист, працюю айтішником, із технікою ніколи до купівлі Дніпра справи не мав, проте трохи почитав, порозпитував друзів і тепер можу із легкістю відремонтувати будь-що у своєму відрі з гайками...окрім клятих вакуумних карбів Так що ти значно зекономиш на мотосервісі.


Yaka
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Sashko_ZP 8/6/2016 7:39 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Трохи по цінах.. Польські поршні 35$(Паша точніше підкаже) доробка насоса (без інтеграції фільтрів і радіаторів) 300грн, розточити циліндри 180-200грн ща пару, клапана 450 якщо знацдеш то гут, направляючі - все що продається шлак. Саморобні стануть в 300 мінімум, ремонт головок 1200(це у спеціаліста у шарамижників можна вдвічі дешевше) доробка маховика до божеского стану зараз мабуть 500 ато і більше. Якісні підшипники 350-500грн на увесь двигун. Сальники 100 не менше, шестерні ГРМ новодєл фуфло. Старі якщо знайдеш то від 250, толкатєлі як правило убиті шопочом незнаю, кільця поршневі 100-150, плюс віддати за роботу ціну незнаю.але не менше 1000.
От і за всі ці гроші ти отримуєш більш менш нормальний СТАНДАРТНИЙ двигун. Ніяких форсіровок чи тюнінга.. Плюс норм карби це ше мабуть під 1000...
Так шо "шось ви дядьку пиздите про 3000грн"


MaxZP
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Yaka 8/6/2016 8:53 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Паша Спасибо за поддержку хоть один человек поддержал новичка а Насчет скорости не знаю где у нас можно быстро ездить сам я на шевченковском 3 живу у нас за домом иногда ребята приезжают участок дороги ровный где-то полтора километра разгоняются на спортивных и по тормозам потом обратноа


MaxZP
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 8/6/2016 8:58 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
По переделкам рамы ничего не буду переделывать только крыло заднее занизить хочу двигатель чтобы капитальный сделали больше ничего мне соло нравится в своем первозданном состоянии. Все таки возьму я наверное Днепра поезжу определюсь а там видно будет


MaxZP
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 8/6/2016 9:09 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Саня прошу прощения имя другое написал тебе спасибоза поддержку


pavel666
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Yaka 8/6/2016 3:23 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Да, я помню))) Так что V-мах успешный потянет нефиг делать))) его даже потянет обычный бензиновый волговод


Sashko_ZP Кому:Yaka 8/6/2016 4:12 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
не треба все так перебільшувати. Зазвичай вистачить замінити лише основне:
- польські поршні (десь 600 грн)
- німецькі кільця, наприклад кобельшмідт, давно не купував, ціна мабуть десь 400 грн
- нормальне запалення (саруман - 1000 грн, а совєк - десь 500 грн)
- доробка насоса (декілька наждачок і годину руками попрацювати)
- підшипники, сальники

Голови, клапана і т.д. не завжди вбиті. Ясна річ, якщо на моторі немає живого місця, то буде дорожче його реанімувати. Я собі із села брав 2 двигуни, обидва мали відносно нормальний стан. Просто при купівлі треба дивитися, що береш.

Балансування потрібне, але його краще щоб робили спєци.

Не знаю скільки беруть спеціалисті за повну роботу над двигуном, мій товариш ще одному товаришу взимку повністю зробив двигун і коробку + поставив один карб із Запорожця за 2500 грн.



Yaka
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Sashko_ZP 8/6/2016 4:28 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Ну все з вами зрозуміло.. Раз ви наждачкою насоси допрацьовуєте... То ви б ще болгаркою шестерні підправляли а дреллю циліндри розточували. Більше не коментуватиму.


RAKETA1
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:MaxZP 8/6/2016 9:01 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Купиш мот обовязково відпиши, цікаво подивитися на якому виборі зупинишся.


Sashko_ZP Кому:Yaka 8/6/2016 11:38 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
У моєму випадку в насосі були зазори між кришкою насоса та шестернями, тому довелось наждачкою трохи "зняти" з корпусу насоса. Плюс, зробив додаткові проточки в гітарці і додав різинові кільця. Це все дозволяє мати достатній тиск мастила навіть на холостих обертах.

Якщо я щось зробив не так, або знаєте як ще можна покращити роботу насоса, буду вдячний за інфу.


ajaxjr
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 9/6/2016 9:02 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Прочел все буквы. вывод - человек хочет чтобы толпа одобрила ему покупку совкоцикла.

для "Sashko_ZP" есть такая штука -металлообработка и там для притирки-шлифовки-шабровки привалочных поверхностей, пар трения, рабочих поверхностей не применяют наждачку и даже намотаную на сверло через тряпку .



Sashko_ZP Кому:ajaxjr 10/6/2016 3:05 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Я далекий від металообробки, я не знаю як це робити правильно. Але в моєму випадку мого "кривого методу" вистачило - зазори між кришкою і шестернями зникли, тиск мастила чудовий. Іноді прості методи найкращі


ajaxjr
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Sashko_ZP 10/6/2016 8:16 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
тут разница в том, что "проще"? сидеть час дрочить наждачкой, или отдать станочнику который за 2-5 минут фрезернёт-шлифанёт. Да еще если у него есть микрометр, то подгонит все зазоры по уму.

Но я понимаю, что таким методам в "совкоремонте" не место) Здесь правит бал наждачная бумага и "хорошие советские подшипники"


[Пост змінено: 10/06/2016 08:23:26 - 5 годин 27 хвилин тому]
MaxZP
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:RAKETA1 10/6/2016 6:51 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Леша я просто совета спросил одобрять ничего не надо


djanowar
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:ajaxjr 13/6/2016 10:57 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Леша, спасибо за быстрый и качественный ремонт моего раненого мопеда!

Если кому чего заварить надо - рекомендую. Аргон, все дела
Клікнути для збільшення:
1212.jpg


Desperado
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Відгуки:12 100%
Кому:MaxZP 13/6/2016 1:21 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
с моей точки зрения, перед покупкой кувалды целесообразнее купить какого-то более-менее японца за 2-3 тысячи у.е., хотя бы 250-500-600 кубиков.
Прими во внимание, что время и деньги, потраченные на доводку и улучшение Днепра, не вернутся никогда, никто не купит у тебя потом этот Днепр, ни за полторы ни за тысячу, сколько бы в него ни было вложено.
Тогда как даже древние япошки все-таки более-менее ликвидны и не так жестоко теряют в цене, т.е. их можно нормально продать и доложить эти деньги к покупке в-макса.


Yaka
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:djanowar 13/6/2016 6:51 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
ТИ чого мене не послухав? Я ж тобі казав їдь до дяді Васі він електродом 6-кою запіздячить тобі все в лучшем віде... ці аргонщіки ціни собі не складуть


Sashko_ZP Кому:Усім 27/9/2016 0:09 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Шановні, а підкажіть хтось чи можна десь в ЗП придбати жиклери на Мікуні?

Карби мікуні, на жиклері макрування 12,5. Де такий взяти - гадки не маю.

Або, може, підкажіть, чи є якийсь спеціаліст, щоб запаяти отвір і зробити новий потрібного мені діаметру. Меня казали, що раніше були такі специ, вони спеціальною рідиною перевіряли пропускну спроможність отворів і робили їх прям до мікронів.
Клікнути для збільшення:
img_20160926_211544.jpg


Desperado
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Відгуки:12 100%
Кому:Sashko_ZP 27/9/2016 0:22 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
боюся що такий жиклер не то шо в Запоріжжі, а вопше в Україні хрєн купиш просто в наявності, хіба може в когось десь якимось дивом завалявся саме такий.

Є в німців, 3 євро коштує, але переслати його сюди то він буде золотий.
можемо спробувати по ОЕМ номеру підібрати, якщо знаєш точно від якого мотоцика жиклер (рік та модель).


Стор: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Незареєстровані користувачі не можуть брати участі в спілкуванні.
РЕЄСТРАЦІЯ

час роботи скрипта: 0.59 секунд

Персональный счетчик статистики WWW.MOTO.KIEV.UA GOBLIN SHOW - ODESSA zaimka.net
  moto.kiev.ua topgun.org.ua rcracing.com.ua