Putin is the new Fuhrer Hitler. The russians are neo naZis.
The russian Reich will be destroyed!

"We have a very good relationship with the President of Poland, and I also have a very good relationship as you know with Hitler, and I think if we win(become the President of the US) I think we're going to get resolved very quickly."

© Donald Trump, September 2024.

Join to STOP russian naZi lying mass-media websites: STOP RUSSIAN'S DISINFORMATION!
STOP RUSSIAN WAR! STOP RUSSIAN FASCISM!
HELP PROTECT UKRAINE!
Special aid account to support the Armed Forces of Ukraine: UA843000010000000047330992708 >>

укр pol eng
форуми | щоденники | YouTube | спільноти | архіви | пошук | about | FAQ | контакт | реклама | хто є хто | 2025
ПОШУК МОТО | 41.56
Ім'я/e-mail: Пароль: Забули пароль ? +РЕЄСТРАЦІЯ [?]

Архів: Реклама [»]

Реклама

Чи варто купувати старі літні шини: плюси і мінуси

в livejournal в facebook


Переглядів: 44 • Останній перегляд: 15/05/2025 02:05
Опубліковано: 02/04/2025 08:11


Перевзування автомобіля - регулярна необхідність, яку водії часто сприймають як неминучу витрату часу і грошей. У сезон доводиться записуватися в чергу на шиномонтаж, а купівля нової літньої гуми R16 та інших розмірів і профілів може серйозно вдарити по бюджету.

Щоб заощадити, чимало водіїв Києва та інших регіонів України розглядають варіант придбання вживаних шин. Вони дешевші, а продавці запевняють, що такі покришки надійні та безпечні. Але чи дійсно це так? Розбираємося.

Переваги купівлі вживаних літніх шин

Отже, спочатку розберемося, чому все-таки питання купівлі б/в стоїть перед водіями. Загалом і в цілому, мета такої покупки одна: заощадити. Ціни на вживані шини значно нижчі, ніж на нові. Тому, якщо ваш бюджет обмежений, а автомобіль не надто вимогливий до гуми, яка показуватиме себе під високими навантаженнями, вживані шини можуть стати чудовим рішенням.

Хоча варто також відзначити й екологічну складову. Купуючи старі шини, ви дійсно допомагаєте утилізації та скорочуєте кількість відходів. Однак чи робите ви цей світ дійсно безпечнішим, пересуваючись на такій гумі? Ось тут уже відповідь не настільки очевидна.

Ризики, пов'язані з купівлею вживаних шин

Придбання вживаної гуми пов'язане з низкою ризиків, що значно перевищують можливість заощадити:

  • Немає гарантії рівномірного зносу протектора. Визначити, наскільки шина зношена по всьому колу вкрай складно навіть якщо ви купуєте її безпосередньо з рук, а не через інтернет, як це зазвичай буває.
  • Невідповідність розмірам і профілю. Підібрати старі шини R15, R16 та інших параметрів, що ідеально підходять за розмірами і профілем для коліс авто, складніше - вибирати доводиться з того, що є.
  • Ризик отримати гуму з дефектом. Більшість вживаних покришок вже ремонтувалися, і проблемні ділянки можуть проявити себе в дорозі або під час навантажень на колеса чи мінімальному падінні тиску в камері.

А найголовніше, а чи реальна економія? По суті, ви хоч платите половину або третину її вартості, але ж і отримуєте наполовину зношену гуму, термін експлуатації якої часто закінчився або добігає кінця, та ще й ризикуючи отримати товар з дефектами. Питання риторичне.

Як вибрати вживані покришки?

Якщо справа йде таким чином, що інших варіантів, окрім як купівля вживаної гуми для свого авто немає, але важливо провести ретельний огляд. Продавці можуть вміло приховувати дефекти, які згодом можуть призвести до неприємностей на дорозі.

Зверніть увагу на такі моменти:

  • Залишкова глибина протектора. Не менше 4 мм для літньої гуми і 6 мм для зимової. Краще вибирати моделі з великим запасом. Менше просто немає сенсу, оскільки мінімально допустима висота протектора для їзди по дорогах Києва, України відповідно до закону становить відповідно 1,6 мм і 4 мм.
  • Загальний огляд. Перевірте шини зовні і зсередини, оскільки сліди ремонту частіше виявляються на внутрішній поверхні.
  • Ціна. Навіть хороша, майже нова б/в гума повинна коштувати вдвічі дешевше за нову.
  • Походження. Переважно шини із Західної Європи, де дороги кращі.
  • Бренд. Вибирайте продукцію відомих виробників - вони просто надійніші.

Слід також пам'ятати, що механічні пошкодження діляться на два типи:

  • Видимі - порізи, проколи, розриви.
  • Приховані - пошкодження корду.

Ремонтні заплатки допустимі в невеликій кількості, але якщо їх багато, балансування колеса буде складнішим, а ресурс експлуатації шини - мінімальним. Заплатки на боковинах - привід відмовитися від покупки.

Будьте уважні, якщо продавець пропонує автошини в комплекті з дисками: можливо, він намагається приховати дефекти гуми.

Перевірити корд можна, накачавши камеру до потрібного тиску: він має бути рівним, без здуття і гриж. Якщо немає можливості накачати покришку, домовтеся з продавцем про повернення в разі виявлення дефектів. Пошкоджений корд проявляється у вигляді хвиль на протекторі. Під час руху на низькій швидкості машину може похитувати, а на високій - знижуватися стійкість.

Купівля б/в шин - це спосіб заощадити, але при цьому є серйозні ризики. Якщо ви розумієтеся на технічних характеристиках гуми і впевнені в продавцеві, можна взяти хороший комплект за ціною вдвічі нижчою за нову. Якщо ж вам потрібні покришки з гарантованим терміном служби, або ви не готові ретельно перевіряти б/в автошини, краще придивитися до нових моделей у бюджетному сегменті.


час роботи скрипта: 0.3 секунд

Персональний лічильник статистики WWW.MOTO.KIEV.UA GOBLIN SHOW - ODESSA zaimka.net
  moto.kiev.ua rcracing.com.ua topgun.org.ua